19 Mayıs 2012 Cumartesi

''ANNELER GÜNÜ''NDEN GERİYE KALANLAR

Herkese mutlu bir akşam diliyorum ve başlıyorum anlatmaya ^:^
  Başlıktan da anlaşılacağı üzere,Anneler gününün bana bıraktıkları var bu postta.Yani insanlık için küçük ancak benim için anlamı büyük bir post.
Geçtiğimiz cuma Yağız'ın yuvasında anneler günü partisi yaptık,oğlum 5 yaşında ama bu benim ilk resmi anneler günüm'dü,yani heyecan doruktaydı.Çok güzel bir gündü,gurur,heyecan,duygusallık derken kutladık geçti demiyeceğim oğlum öğrendiklerini her fırsatta söylediği için ne güzel ki bitmedi bu güzel günün etkileri,bitmesin de.
 Üstteki video'yu facebook'ta ve birçok yerde ,defalarca izlediğim halde ,yine de o gün orada benim halimi görmeliydiniz,nasıl ağladım,nasıl duygulandım,tabi kimseye çaktırmadan^^
  Şuan hem yazıp hem dinliyorum,nedense pek etkili olmadı,demek ki o an ki ambiyans beni çok duygulandırmış.


 Benim bebekken ona söylediğim 'benim annem canım annem'' şarkısını koro halinde hep bir ağızdan söylediler.Hepsi de çok tatlıydı.Yağız o günden beri aklına geldikçe söylüyor bana bu şarkıyı,aşkım benim ^^





öğretmeniyle birlikte benim için hazırladığı mavi gül.


Ve canım annem yazılı kart postal,içini açınca harika bir not çıktı.Birde mor sümbülümüz var tabi.
  Herşey çok güzeldi hem yuvada hem evde çok duygulu anlar yaşattı bana tatlı oğlum,beni çok seviyormuş,Beni iyi ki doğurmuşsun anne diyecek kadar da kendini de seviyormuş^:^
Bende seni çok seviyorum canım oğlum,evet ''iyi ki doğurmuşum seni''


 Birde sağolsun Frutation çok güzel yenebilen bir buket göndermiş bana.Ben,annem ve kayınvalidem,üç anne olarak yedik bu buketi ve tabiki daha bir çok kişi tattı. Frutation 'a hem leziz hem de şık hediyesi için tekrar teşekkür ediyorum.Sizde sevdiklerinize bu şık ve leziz buketlerden hediye etmek isterseniz web sitesine bir uğrayın derim.




  Ayrıca bugün beni bu hediyeyle şenlendiren dettol 'ede çok teşekkür ederim.Çok güzel bir ürün çıkarmışlar,denemediyseniz tavsiye ederim''otomatik el yıkama sistemi''elinizi gördüğünde belli ve yeteri kadar sabunu elinize sıkıyor,çocuğu olanlar için çok kullanışlı.
   Mesela,yağız için çok iyi oldu,çünkü son zamanlarda elini yıkarken çok sabun kullandığını farketmiştim.Bu sistem tam ona göre diyebilirim.Üstelikte mis gibi kokuyor,ben çok tuttum bu sistemi,siz de bir deneyin derim
  Yağız kullanmakta acele ettiği için zor aldım bu pozları^^
 ve tahmin ettiğim gibi çok sevdik bu sistemi.


Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder