19 Haziran 2014 Perşembe

YAĞIZHAN 7 YAŞINDA

  
  Yine koskoca bir yılı daha devirmişiz ve ben bir doğum günü yazısı daha yazıyorum. Geçen yıl bu zamanlarda Yağız'ın 6. yaş günü yazısını yayına almıştım.Sanki zaman göz kapayıp açana kadar geçmiş,gitmiş.O büyüdükçe ben yaşlanıyorum,ben yaşlandıkça o büyüyor.



  Her yıl bu zamanlar benim için oldukça telaşlı geçer.Nasıl bir sofra kurayım,menüde neler olsun,kimler gelsin,tabi akabinde bir alışveriş çılgınlığı başlıyor ki ardı arkası kesilmiyor.Bu yıl Yağız konseptin sarı lacivert olmasını istedi,tabi bir de Fener Bahçe'nin kanaryasını.Ben de ona göre bir şeyler yapmaya çalıştım,ama bu sene de aksilikler bir türlü yakamı bırakmadı.Hiç biri önemli değil de telefonumun bozulması ve fotoğraf çekemiyor olmam çok zorladı beni.Bir sürü fotoğraf çektim ama hiç biri istediğim gibi olmamış.Telafisi de yok madem mecbur yayına alacağım dedim ve en iyilerini seçmeye çalıştım.Bu yıl da böyle olsun, artık seneye daha tedarikli olacağım kesin :)






  Yine Yağız'ın isteği üzerine çikolatalı çilekli yaş pasta yaptım,biz bize olacağız diye menüyü de çok abartmak istemedim ama oldukça bereketli bir akşamdı,hiç aklımda olmayan sürpriz misafirler aramıza katıldı.İyi ki de geldiler onların sayesinde partimiz şenlendi.





 Bu defa gelen misafirlerimiz için sürpriz bir hediye yaptırmak istedim.Hem şıklık olsun hem de bizden bir anı kalsın diye.Tabi Yağız'ın bu konuda ki yorumu ayrıca güzeldi ; ''Anne bu benim doğum günüm benim gelenlere değil onların bana hediye getirmesi gerekir,bu durum bana çok saçma geldi '' demez mi :)
  Hem güldüm hem de durumu anlayacağı bir dil de anlatmaya çalıştım,neyse ki sonradan ona da mantıklı geldi :)




  Fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere oldukça keyifli bir akşam geçirdik ve bu keyifli karelerle bir yılı daha geride bıraktık.

Seneye yeni bir doğum günü masası ve yazısı ile görüşmek üzere :)
Sağlıcakla kalın...

1 yorum: