13 Temmuz 2012 Cuma

5. YAŞ GÜNÜ MASAM ,PASTALARIM ve MENÜMÜZ






Herkese güzel bir hafta diliyorum.
Bugün sizlerle taslakta bekleyen gecikmiş doğum günü partilerimizi,menümüzü ve pastalarımızı paylaşacağım.Yuvadaki partimizi okul kapanmadan yapmıştık,ancak her sene evde düzenlediğim ve karnaval havasında geçen (sahiden öyledir,herkes sabırsızlıkla bekler,gecikince de yapmıyor musun diye sorarlar?tek olmanın avantajı olsa gerek :) partimiz biraz gecikince birlikte paylaşırım diye onu da beklettim.Daha evvel bir şeker hamuru pasta deneyimim olmuştu, BURADAN ulaşabilirsiniz.Ancak hiç figür çalışmamıştım çok ani oldu ve yetersiz malzemeyle kendi çapımda birşeyler yapmaya çalıştım.Ama kendime söz verdim bir daha eksik malzemeyle böyle bir işe asla soyunmayacağım:)




En güzeli de oğlumun çok beğenmiş olmasıydı,sabaha karşı tamamladığım için görmemişti,bende de acaba anne hiç benzememiş olmamış der mi ?diye kaygılar.
Şükür korktuğum gibi olmadı ve çok beğendi,bende musmutlu oldum.


BUDA KUŞ BAKIŞI :)
Tarifleri ramazana kadar yayınlamaya çalışacağım.Misafirlerimden her biri için güzel yorumlar aldım,yine alnımın akıyla bir daveti daha bitirmiş olmak mutluluk vericiydi benim adıma.
İyi ki doğmuş benim prensim,iyi ki doğurmuşum.


BEN 10 FİGÜRLÜ PASTAMIZ (EVDE Kİ PARTİDEN)







BEN 10 FİGÜRLÜ PASTAMIZ (EVDE Kİ PARTİDEN)



Pastanın pandispanyasını ve yapılışını BURADAKİ yazımda vermiştim,oradan bakabilirsiniz.Ancak bu defa pandispanyayı kakaolu yaptım,oradaki sadeydi, birde bol antep fıstığı ve bol fındıkla süsledim içini,nefis oldu,herkes sen mi yaptın yoksa hazır mı diye sordu ?





YUVADAKİ DOĞUM GÜNÜ İÇİN YAPTIĞIM SÜNGER BOB'LU PASTA
bu pastada hemen hemen aynı şekilde yapıldı.

Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder