9 Nisan 2014 Çarşamba

FROZEN ( KARLAR ÜLKESİ ) 'nde


Yine oldukça gecikmiş bir yazı,ama daha evvel yazmıştım sorunlar bitmek bilmeyince biraz geriden gidiyorum maalesef.
  Geçtiğimiz ay Yağız'la birlikte Frozen (Karlar ülkesi)'ne gitmiştik.Normalde Yağız neden bilmem sinemada çok sıkılır,zorla götürür ,zorla izletirim.Ama bu defa farklıydı.Karlar ülkesi filmi onu pek bir eğlendirdi hatta ikinci kez gitmek istedi bu defada ben itiraz ettim.
  Özellikle Olaf adında ki kardan adamı pek sevdi,gülmekten yıkıldı resmen.Aslında doğruyu söylemek gerekirse ben bile Olaf'a çok güldüm :)
  Kısacası,Anne,Oğul büyük bir keyifle izledik,fırsat bulursanız siz de mutlaka izleyin derim.




Yönetmenliğini Chris Buck ve Jennifer Lee 'nin yaptığı, Filmin konusu;

  Kraliçenin uğradığı lanet yüzünden tüm krallık ebediyen sürecek bir kışa mahkum olmuştur.Karlar kraliçe'sinin kardeşi Anna bu laneti bir son vermek için kraliçe'ye ulaşmaya çalışır ve onu oldukça maceralı ve zor bir yolculuk beklemektedir.
  Film hala bazı sinemalarda gösterimde fırsat bulursanız gidin ,izleyin derim,eminim siz de çocuğunuzda oldukça keyif alacaksınız.

Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder