14 Haziran 2013 Cuma

YIL SONU GÖSTERİM- 2013 ve İLK MEZUNİYETİM



Herkese merhabalar,hayırlı cumalar.
   Bugün çocuklarımız ve bizim için çok özel bir gün.Herkes de bir karne heyecanı var.Bizim karnemiz henüz gelmedi, akşama gelecek,yani beklemedeyiz.Her ne kadar ana okulu karnesi de olsa onun gelişimini takip etmek açısından hiç de küçümsenmeyecek bir karne.Karnede pekiyi yada zayıf yazmıyor belki ama okuduklarınızdan hangi davranışı,gelişimi pekiyi hangisi zayıf anlamak çok da zor olmuyor bizim için.Tabi ona göre önlemlerimizi de almış oluyoruz.






  Bundan iki hafta öncesinde yıl sonu gösterimizi yapıp kepimizi attık,yani ilk mezuniyet heyecanını yaşadık.Ancak o gün itibari ile Ülkemizde başlayan üzücü olaylar nedeniyle yayınlamak istememiştim,şuan haberlerden anladığım kadarıyla ortalık biraz dinginleşti,umarım her şey düzelir.




  Cübbesini giydi,diplomasını aldı ve ilk kepini fırlatıp attı,umarım üniversiteyi bitirip bir kep daha atar semaya.O günleri görmek nasip olur mu ? bilmem ama,olması için duacıyım.




Tatil çocuklar için güzel,yorgun zihinlerinin dinlenmesi için gerekli bir ara ama şimdiden tüm annelere sabır diliyorum :) Malum şimdiden sıkılmaya başladılar bile ,onları oyalamak çok zor olacak.

  Bu vesile ile çocuklarımıza iyi tatiller ,bol pekiyi'li karneler diliyorum.

Sağlıcakla kalın...

1 yorum:

  1. 41 kere maşallah oğluma...
    Öperim yanaklarından :)) Canım benim...
    Tebrikler,
    Eeeee şimdi bol bol dinlenme eğlenme zamanı :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil