13 Aralık 2012 Perşembe

YERLİ MALI HAFTASI -2012


Herkese merhabalar.
  Bu hafta hepimizin bildiği üzere yerli malı haftası.Çocukken ne kadar heyecanlanırdım yerli malı haftasında,her yıl iple çekerdim.Anneme siparişler verirdim hep ama sonunda hep öğretmenimin istediği yiyeceği götürürdüm.Güzel günlerdi.Bu geleneksel güzel haftanın hala devam etmesi ayrıca güzel.
  Aradan çok uzun zaman geçti ve şimdi aynı heyecanı oğlumla yaşıyorum.Bu defa o bana ne yemek yapmam gerektiğini söylüyor.Öğretmeni onlara şıkları sunmuş onlarda seçmişler.İlk olarak kim yaprak sarma getirir diye sormuş ve bizim küçük bey hemen atlamış,benim annem yapar diye :)
  Tabi bende seve seve sardım ve bugün oğlumla birlikte gönderdim.Ama fotoğrafını çekmeyi unutmuşum ki bu hatayı pek yapmam,nasıl unuttum anlamadım.Allah'tan blogda ve pc'de mevcuttu oradan kopya çekmiş oldum :)
  Tarifini de isterseniz BURADAN ulaşabilirsiniz.
Bir yerli malı haftasını daha biz kendi adımıza geride bıraktık,tarihe de notumuzu düştük :)
 Herkese sevgiler..


1 yorum:

  1. Haklısın Reyhancığım..Ben de çok severdim, yerli malı kutlamalarını.. Benim çocuklar büyüyünce unuttum. Hala devam ediyor olması sevindirdi beni.. Eminim sarmaların çok lezzetlidir. Canım öpüyorum seni, emeğine sağlık.
    Sen bloğunun adını mı değiştirdin? panelde görünce kim bu dedim baktım sen..:))
    Kolay gelsin, sevgilerimle

    YanıtlaSil